Logico n’est pas seulement un partenaire solide dans le domaine des orchidées, mais il excelle également dans la céramique et la valeur ajoutée.
Avec un assortiment de pots en constante évolution, il y avait un besoin d’un site web où les acheteurs pouvaient consulter les stocks actuels de céramique.
Dans la nouvelle boutique en ligne, les clients peuvent voir d’un seul coup d’œil quels produits sont disponibles immédiatement et lesquels arriveront bientôt. De plus, la boutique en ligne offre des options de recherche et de filtrage, permettant aux acheteurs de trouver rapidement la céramique qu’ils recherchent.
"De juiste partner in het samen ontwikkelen van een up2date platform! Mede door de uitgebreide kennis die floralinnovations in huis heeft van de markt waar wij ons in bevinden zijn we gezamenlijk tot iets moois gekomen, laat staan wat er nog gaat komen. Die uitdaging durven wij blindelings aan te gaan met het team! "
Peter van Gijlswijk | Quattroplant BV
"Een inspirerende gebruiksvriendelijke website die meteen laat zien waar MB Designed voor staat was de opdracht waarmee Floral Innovations aan de slag is gegaan. Supertrots met het resultaat en met de fijne samenwerking."
Sandy Rutte | MB Designed
“Floraconcepts bleek voor ons superhandig bij het presenteren van de juiste kleurencobinaties van onze producten op displays. Eenvoudig, snel en tijdsbesparend. Op maat gemaakt voor ons merk, is Floraconcepts nu onderdeel geworden voor het onderscheidend in de markt zetten van MoreLIPS®”
Menno van Es | MoreLIPS®
“Met de tools van floraconcepts heeft Bromelia Specialist de kwaliteit, snelheid en flexibiliteit van visualisatie van productfoto’s, pot-plant-combinaties en schappen sterk verbeterd. En last-but-not-least, het spaart ons zeeën van tijd!”
Siegfried Bunnik | Bromelia Specialist BV
"De digitalisering is ook in de Boomkwekerij sector een hot item. Floral Innovation’s is voor De Buurte Kwekerijen de juiste partner gebleken daarin stappen te maken en we hebben nog hele mooie ontwikkelingen op stapel staan! "