Logico ist nicht nur ein starker Partner in Sachen Orchideen, sondern auch ein beständiger B2B-Lieferant für Keramik und Zubehör.
Da sich das Angebot an Töpfen und Vorräten ständig ändert, war eine Website erforderlich, auf der die Käufer den aktuellen Bestand an Keramikprodukten einsehen können.
Im neuen Webshop können die Kunden auf einen Blick sehen, welche Produkte sofort verfügbar sind und welche demnächst eintreffen werden. Darüber hinaus bietet der Webshop Such- und Filtermöglichkeiten, die es den Käufern ermöglichen, schnell die richtige Keramik zu finden.
"De juiste partner in het samen ontwikkelen van een up2date platform! Mede door de uitgebreide kennis die floralinnovations in huis heeft van de markt waar wij ons in bevinden zijn we gezamenlijk tot iets moois gekomen, laat staan wat er nog gaat komen. Die uitdaging durven wij blindelings aan te gaan met het team! "
Peter van Gijlswijk | Quattroplant BV
"Een inspirerende gebruiksvriendelijke website die meteen laat zien waar MB Designed voor staat was de opdracht waarmee Floral Innovations aan de slag is gegaan. Supertrots met het resultaat en met de fijne samenwerking."
Sandy Rutte | MB Designed
“Floraconcepts bleek voor ons superhandig bij het presenteren van de juiste kleurencobinaties van onze producten op displays. Eenvoudig, snel en tijdsbesparend. Op maat gemaakt voor ons merk, is Floraconcepts nu onderdeel geworden voor het onderscheidend in de markt zetten van MoreLIPS®”
Menno van Es | MoreLIPS®
“Met de tools van floraconcepts heeft Bromelia Specialist de kwaliteit, snelheid en flexibiliteit van visualisatie van productfoto’s, pot-plant-combinaties en schappen sterk verbeterd. En last-but-not-least, het spaart ons zeeën van tijd!”
Siegfried Bunnik | Bromelia Specialist BV
"De digitalisering is ook in de Boomkwekerij sector een hot item. Floral Innovation’s is voor De Buurte Kwekerijen de juiste partner gebleken daarin stappen te maken en we hebben nog hele mooie ontwikkelingen op stapel staan! "